V 7+5 | Lördag

2011-12-03 | Klockan 18:33:23 | Kategori: Vecka 08 | Besökare online nu:

Det är en sån jäkla pensionärsvarning på mig för tillfället. Jag orkar ingenting. Mår jag inte illa så är jag trött. Oftast är jag dock trött och mår illa samtidigt tyvärr.
Idag är det lördag. Vaknade kl 14.18. Det är sjukt och jag hoppas det går över snart. Har väl förstått att det är så här i första trimestern, men va fan liksom?

Men jag ska inte gnälla allt för mycket, man kanske skall ta vara på den här tiden då man kan ligga i soffan i morgonrock klockan typ sju en lördagskväll och kolla på Sverige - Australien i rollerderby-vm :)

Igår var vi på ett andra inskrivningsbesök på mvc och tog prover mm. Jag hade finfina värden :)
Nästa vecka har jag ett läkarbesök där, och så kommer vi bli kallade till dietisten eftersom jag behöver få lite koll på mina matvanor i och med min ibs...

Den 20 februari skall vi på ultraljud på Östra och sen drar de måntaliga besöken på mvc igång efter det :)




KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0