V 9+3 | Torsdag

2011-12-15 | Klockan 21:52:05 | Kategori: Vecka 10 | Besökare online nu:
Jag. mår. så. illa. Sjösjuk. Så fort jag lägger mig för natten så börjar den, sjösjukan. Jag kallsvettas, mår dåligt av att känna något mot huden, världen snurrar. Drömmer mardrömmar så fort jag somnar. Känner mig som en hormonkärring mest hela dagarna. Säger vädigt konstiga saker utan att tänka efter före. Skäller på kollegor. Känner inte igen mig själv. Vill börja "stråla" och "skina" snart. Min fina man går upp mitt i natten för att göra citronvatten till mig efter att ha googlat "illamående + gravid". Herregud vad hjälplös han måste känna sig. Men det är ju övergående det här, inget konstant. En biverkning på att yttepytte håller på att boa in sig i min kropp. Då är det okej. Hade jag inte varit gravid så hade jag nog lagt in mig själv på psyk. Men ändå, jag är så glad: Vi skall ha barn! :)



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0