V 8+6 | Söndag

2011-12-11 | Klockan 23:43:54 | Kategori: Vecka 09 | Besökare online nu:
Oj, jag har inte skrivit här på jättelänge, har missat hela denna veckan :( Menmen, det har verkligen varit fullt upp på jobbet, så tröttheten från hell har tagit över min bleka lekamen återigen. Imorgon går vi in i vecka 10, och tiden går snabbt. Men ändå långsamt. Jag har luft i hela kroppen och känner mig höggravid och får knäppa upp knappen på ´ brallorna på eftermiddagarna. Mina tarmar har helt gett upp, men jag hoppas på bot ooch bättring när medicinen jag fått börjar hjälpa. Om den nu börjar hjälpa. Jag är konstant sjösjuk, yr och illamående och världen gungar allt som oftast. Icke skönt, men det går förhoppningsvis över. Pytte är inte längre jätteyttepytteliten utan typ fyra centimeter och med ett huvud hälften så stort som kroppen. Tufft. Alien :) Det hade varit jättepraktiskt om Pytte hade klarat sig utanför mig nu, då hade vi kunnat ha en yttepytteliten barnvagn som hade fått plats i Aygon utan att vi behöver bända in vagnskrället i bilen med spett och kofot som vi förmodligen behöver göra när h*n föds efter alla fullgågna veckor. Nä, nu är det dags för mig att sjösjuka mig mot sängen. Over and out.



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0