V 18+6 | I offentlighetens ljus

2012-02-24 | Klockan 11:14:22 | Kategori: Vecka 19 | Besökare online nu:
I måndags kväll, efter ultraljudet, kunde jag inte hålla mig längre - utan lade upp bilden från ultraljudet på Facebook, och direkt efter det blev det liv i luckan :)

Mängder av grattisar strömmade in under kvällen, natten och dagarna efter det.
Du är hemskt välkommen till denna världen Pytte :)

Och igår, den 23 februari, föddes en ny kunglighet till denna världen - kronprinsessan Victoria och Daniel fick en liten tronarvinge, en liten prinsessa.

Och en av mina gamlaste, gamla ungdomar Mickis födde tvillingar, och det känns nästan större för mig än vad det gör med en ny kunglighet - ännu mera kungligt på något sätt :)

Och så funderar jag på det här med att köpa barnvagn på Blocket, jag har hittat en helt nu, ouppackad Bugaboo Cameleon på Blocket för 8.000:- istället för de 11.000:- den kostar i affär, men då får man ju inten garanti, inget kvitto eller nåt. Kanske inte är värt det? :S

Pyttes pappa fick sig ett ryck igår kväll vid 22:30 och började flytta bokhyllorna från ena sidan vardagrummet till det andra - för att göra plats till den nya, stora garderoben med skjutdörrar som vi skall ha där bokhyllorna stod tidigare.
Det blir bra det här, i och med att vi flyttar ut garderoberna från sovrummet till vardagsrummet så gör vi plats för Pytte i sovrummet :)
Man skulle väl kunna säga att Pyttes pappa har börjat boa ;)



Imorgon skall vi åka och titta på ett hus, det är inte alls så att vi skall flytta till hus just nu - men det är något vi båda vill i framtiden, och det är alltid roligt att åka och titta :)



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0