V 19+4 | Kramp

2012-02-29 | Klockan 15:32:48 | Kategori: Vecka 20 | Besökare online nu:
Fick mycket obehagliga och märkliga kramper i/kring äggstockarna igår kväll. Det kom i intervaller, höll på i kanske 15 sekunder under några gånger. Blev riktigt orolig, blek om nosen och rädd. Det var i samband med att vi stängde Lillagården, så jag skyndade mig hemmåt strax efter det.
Ringde jourhavande barnmorska på Folksam (bra tjänst när man har gravidförsäkring där), men hon kunde inte direkt säga vad det var såklart. Förvärkar tippade hon på att det skulle kuna vara.
Nöjde mig med det svaret så länge och skall försöka kolla lite grundligare med min egen barnmorska på fredag när vi skall dit.
Idag har jag vad som kan upplevas som en konstant mensvärk i de regionerna, men det är väl för att livmodern växer antar jag.
Men usch, inget roligt att gå runt och inte veta vad det var som hände igår, man vill ju inte hålla på att oroa sig för saker hela tiden :/



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0