V 12+3 | Galopperande hästar

2012-01-07 | Klockan 14:21:55 | Kategori: Vecka 13 | Besökare online nu:
Lilla vän, igår hörde jag och din pappa ditt pyttelilla hjärta slå. Det lät, mycket riktigt som det stod i dopplerns bruksanvisning, som en hord med galopperande hästar ♥
Det tog en stund innan vi hittade dig i magen, men nu vet vi att du ligger parallelt in från min leverfläck som jag har på vänster sida av magen.
Och vi vet att ditt hjärta slår som det skall, och att du bor långt ner i min mage, precis ovanför blygdbenet just nu.

Jag skulle nog kunna ligga och lyssna på dig i timmar, men jag tror inte att det är så bra att använda den där manicken allt för ofta eftersom det är uv-vågor den jobbar med, och det är ju lite omdiskuterat eftersom det tydligen alstrar så mycket värme. Så jag skall försöka hålla mig till någon gång i veckan :)

Men jag är glad att jag har den, en fantastisk pryl helt klart värt sina 349:- :)



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0