V 12+6 | Sömnlöst

2012-01-10 | Klockan 08:41:41 | Kategori: Vecka 13 | Besökare online nu:
Hey ho lets go, andra natten av sömnlöshet för fru Engelbrektsson. Woho! Lilla Pyttelajnen gör så att jag vid sängdags springer upp och ner för att pinka två gånger i timman, vilket gör att jag aldrig hinner bli trött innan jag är pigg igen. Sen somnade jag, drömde att Pytte var fem centimeter stor och bodde i mina trosor igen, vaknade av att Doris brakade omkring i Willes garderob, gick upp för att dricka, hängde vid datorn en stund, gick och lade mig, somnade en kvart, vaknade av att jag var kissenödig, gick upp, lade mig igen, då ringde Willes väckarklocka, han drog till jobbet, jag behövde pinka och tänkte till slut att fuck it, lika bra att gå upp trots att jag börjar kl ett.

Så här sitter jag, rätt så pigg och glad ändå - men av erfarenhet så kommer jag att braka vid femtiden i eftermiddag. Härligt det skall bli att jobba kväll då, haha!

Längesedan jag skrev om några graviditetssymptom, de flesta har ju avtagit ganska mycket men:
- Jag har fortfarande ont i tuttarna.
- Jag mår bara illa typ någon gång i veckan.
- Jag har fått en fruktansvärd klåda på benen, det kan ju ha med vintern att göra också.
- Kisseriet då :S
- Har inte känt av någon direkt foglossning mer, fast å andra sidan har jag varit stillasittande sedan nyår så jag kan inte direkt uttala mig.

Men det känns ändå som att det är på väg att plana ut och bli lite bättre med allt nu, humöret är bättre och det är ju ett stooort plus! :D




KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0