V 20+4 | Åkommor

2012-03-07 | Klockan 19:36:28 | Kategori: Vecka 21 | Besökare online nu:
- Mitt ansikte är finnigare än vad det någonsin var under min tonårstid. Jag har TRE finnar!
- Mitt tandkött blöder så fort jag nuddar det med tandborsten.
- Jag är konstant snuvig och tät i näsan.
- Min mage bullrar som den mörkaste bongotrumman långt inne i Amazonas skogar.
- Jag gråter för minsta lilla. Peta på mig och jag exploderar i tårar.
- Jag kan explodera i hysteriska skrattanfall och ingen förstår varför.
- Mitt annars rätt så heta jobbtemperament har ersatts av ett evigt hummande, jahaande, "jasså du tänker så"ande.
- Jag sover i snitt sammanlagt fyra timmar per dygn. Övrig nattetid så flänger jag upp och ner på toa för att kissa, hänger på Familjeliv, Hemnet, klappar på magen, klappar på katten, klappar på Wille, FÖRSÖKER sova och tänker på olika köttmaträtter.
- Foglossning. Och ischias. Hej handikapp!
- Håret växer som ogräs. Och med det menar jag allt hår.

Det kommer mera. Var så säkra.

Malle o lilla R

Jag fick nästan "lyssna på radio-förbud" av mina chefer eftersom jag anlände rödgråten till jobbet varje morgon klockan 7. Det spelade ingen roll om det var Metallica eller Madonna- hormoneran fick mig att gråta som en stucken gris oavsett, känslor, känslor och mer känslor. Familjeliv, kissa och foglossning var också mina följeslagare, sedan även akupunktur....säkert alldeles för många Alvedon ;) och för mycket kakor hlet klart! Ack ack men oj oj så härligt. Tänk man får ett pris för alla skit man genomlider, vilken höjdare, knappt man tror det är sant men så ere <3



2012-03-08, 19:29:12



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0