V 22+1 | Vecka 23

2012-03-18 | Klockan 11:41:26 | Kategori: Vecka 23 | Besökare online nu:

Vecka 23 då'rå. Tiden går ofantligt snabbt just nu. 17 veckor kvar till nedsläpp :)

Pyttelajnen bökar runt som en liten tryffelgris i magen just nu, uppe, nere, lite överallt faktiskt - känns lustigt på insidan, känns inget alls på utsidan. Märkligt :)
Hur kan något som är stort som en squash inte kännas på utsidan när det rör sig? Men det kommer väl...

Imorgon är det dags för sjukgymnasten för min foglossning. Som jag längtat. Gårdagseftermiddagen och natten till idag har varit fullkomligt vedervärdiga, och det gick så långt att jag låg och googlade på om jag kunde ta Diklofenak mot smärtan, det kunde jag såklart inte, utan tog en Alvedon som sig bör. Hjälpte föga.

Så vad kan ha orsakat smärtan då? Vad gjorde jag igår innan smärtan kom? Dammsög och gick ner till Konsum för att handla.
Fail. Jag kan med andra ord inte ens göra vardagssysslor, det suger.
Så, jag hoppas på någon form av hjälp från sjukgymnasten imorgon. Någon liten smart lösning så jag kan fortsätta leva någorlunda normalt.

Men men, än så länge försöker jag till den grad jag kan att förträngs smärtan, det funkar för det mesta :)


Camilla

Men...detta har jag helt missat...att Pytte har fått en egen blogg...ska läsa ikapp ikväll...nu mer jobb efter liten paus...puss på er alla tre!



2012-03-19, 14:12:40 URL: http://camillaparkner.blogg.se/



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0