V 22+6 | Adidas och hårdrocksstuff

2012-03-23 | Klockan 14:25:12 | Kategori: Vecka 23 | Besökare online nu:

Igår var det en mycket stillsam dag i magen, det var först framåt kvällen som Pyttelajnen rejvade loss och drog både en och två fötter, och säkert några händer i livmodersväggen.
Hela dagen gick jag runt och reflekterade över att det var jobbigt att inte känna nåt, och sen vid midnatt när ongen väl satte igång med sin wienervals så blev det nästan för mycket, haha :)

Magen växer lite i alla fall, jag märker det inte direkt själv - speciellt inte nu när jag har de där mammabrallorna som verkar rymma hur mycket mage som helst. Men jag ser det ju på bilderna här ovan att den växer, och tur är väl det. Fasen, i hela mitt liv har jag haft komplex för att jag varit stor - nu vill jag inget annat :D

Vecka 24 imorgon, och jag pallar nästan inte att upprepa oftare att "tiden går snabbt" här. Det ÄR galet, tiden går sjukt snabbt.

Var en tiominutare på torget förut, och hittade töööngaste KIZZ-bodyn på Lindex. Köpte den inte. Det är Willes grej att köpa hårdrocksprylar till Pytte. Jag kommer bara köpa Adidas och fluffiga saker :)


Wille

Blir bara hårdrockskläder - jag är kläd och skötbordsansvarig.



2012-03-23, 17:26:06

Micke

Bra där wille...du rockar :)



2012-03-25, 10:27:00 URL: http://guldkryckan.blogspot.com



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0