V 23+2 | Mössa

2012-03-26 | Klockan 21:09:23 | Kategori: Vecka 24 | Besökare online nu:


Bara för att det har varit världens syndaste om mig igår kväll, inatt och idag (för att mina fogar har gjort att jag inte kunnat ligga, sitta eller stå), så jobbade jag hemifrån, tillverkade arrangemangsbiljetter, skrev protokoll och åkte till Myrona på Järntorget på "rasten" och köpte en begagnad liten mössa för en tjuga.

Det tyckte jag Pytte (och jag *s*) är värd, som får mig att genomlida denna känsla av att fullkomligt falla isär stundvis.

Imorse så spelade jag James och Karin-låtar för Pytte, bara för att det är världens bästa barnlåtar liksom, och bara för att jag själv är uppvuxen med "Älgarna demonstrerar", "Flygarhunden ifrån Mirlef" och "Viljam" (♥).

Pytte rockade på där inne, och när min egen Viljam lade handen på magen så kunde även han känna sitt lilla barn där inne, magiskt :)




www.morphthing.com kan man morpha ihop olika bilder med varandra, och det är ju alltid skoj. Jag var ju inte sen att morpha ihop mig och Wille, för att se hur sajten tror att Pytte kommer att se ut i framtiden. Resultatet finner ni här ovan.
Svårt att säga varken bu eller bä om det, men man ser ju tydligt att flickebarnet fått min ansiktsform och grabben fått Willes. Riktigt så enkelt är det väl kanske inte i verkligheten, men roligt att spara här på Pyttebloggen för att se om det stämmer någon gång i framtiden :)



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0