V 23+5 | Badbollsmage

2012-03-29 | Klockan 17:46:14 | Kategori: Vecka 24 | Besökare online nu:

Jag trotsar smärtande fogar, snörper åt mitt resårbält och går med sviktande (stapplande) steg mellan Majorna och Frölunda. Det tog en timma idag. Brukar ta femtio minuter annars.
Men ärligt, jag måste röra på mig, får panik av att inte kunna göra nåt fysiskt. Så jag ignorerar att det gör ont, tar två Aldevon innan det är dags att gå, sen är saken biff. Så att säga.
Alvedon är grejen.
Tänkte passa på att cykla hem från jobbet idag också, medans jag är mitt i mitt flow.

Pytte hade morgonparty i magen i dag, flängde runt som en tok och både jag och Pyttes pappa kände ordentligt. Det är ju coolt, men lite läskigt också. Som att ha en alien i magen. När man petar på´na så petar´na tillbaka. Eller flyttar på sig om na inte har lust att bli petad på, liksom.

Förresten, "någon" har gjort pyspunka på Pyttes nya, uppblåsbara skötbädd. Undra veeem det kan vara som tagit skötbord och skötbädd och gjort de till sina?



Och magen den växer. Jag tycker nästan att det räcker nu. Hallå? Jag är nöjd. Den är lagom stor, lagom tung och lagom bra. Men nähä, det är visst treochenhalv månad kvar, just det ja... *hur fasen skall jag få på mig några kläder i sommar?*
Men jaja, det blir ett senare problem. Mitt största problem just nu är att hitta en mammabaddräkt. Jag vill börja simma, och kan med 110% säkerhet lova att jag inte får på mig mina bikinis från i somras.
Var fasen hittar man en okej mammabaddräkt? Ha?
Tänk vad schysst att simma några längder, att guppa omkring i bassängen med sin badbollsmage ♥



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0