V 7+3 | Märkligt

2011-12-01 | Klockan 21:02:04 | Kategori: Vecka 08 | Besökare online nu:


Det är ju ändå verkligen märkligt att varje dag i detta räknas. Varje dag, varje timma, varje minut och varje sekund så händer det något inne i mig. Celler bildas i en rasande fart i min livmoder, Pyttet växer sig stark, fingrar bildas, könsorgan, hjärta börjar slå, ett liv.
 
Jag blir tårögd av tanken, okej att jag är lite extra gråtmild dessa dagar, men ändå. Det är coolt, av mig och mannen som jag älskar mest av allt i hela världen har det blivit ett eget litet liv som växer inne i mig.
Jag har faktiskt ett pyttelitet hjärta som tickar inne i min mage ♥

Imorgon är det besök på mvc igen, vi hann ju inte klart i måndags, så vi fortsätter med lite blodprover och så imorgon. Sen skall jag dit på onsdag i nästa vecka igen för en träff med mvc´s läkare eftersom jag har en del allergier, och så har jag ju den där jäkla IBS´en som redan börjat ställa till det. Gäller att få ordning på det i tid.

De senaste dagarna har jag känt mig lite nere på grund av min mage, för tillfället har jag så mycket luft i den så att jag känner mig höggravid trots att jag är i ynka vecka åtta. Får knäppa upp knappen i byxorna på eftermiddagen, och det gör ont och jag känner mig smällfet.
Ett besök hos frissan idag rådde faktiskt lite bot på det, och jag är nu mera lika korthårig och blond som vid vårat bröllop i somras. JAg har ju inte direkt mindre ont i magen, men jag är snygg i alla fall :)



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0