V 6+6 | Morbror Jens

2011-11-27 | Klockan 17:32:42 | Kategori: Vecka 07 | Besökare online nu:
Jag berättade för min lillebror att han skall bli morbror idag, bara lite tyst sådär, helt appropå när det var andra människor omkring oss. Och det kom tårar i hans ögon. Finaste pojke!
Det är min grej liksom, berätta det som en hemlis när det är folk runt omkring. Gjorde samma sak med Julia förra veckan, viskade det i personalköket på jobbet och hon uppenbarligen imploderade eftersom hon inte kunde explodera då det var folk som inte skulle veta det runt omkring oss. Taskigt, men kul :)

Idag är det söndag och jag har varit på Kronhusbodarnas julmarknad med mamma, mormor och lillebror. Sen däckade jag av trötthet när jag kom hem. Skulle egentligen följt med Wille till svågern med familj nu i eftermiddag, men jag var tvungen att stanna hemma för att jag verkligen är halvdö´.

Jag blev lite ledsen här om kvällen, för hur underbart det än skall bli med Pytte så tycker jag stundvis att det är rätt jobbigt att vara på tjocken just nu. Tröttheten från hell tar kål på mig, illamåendet från hell för att det känns som man svalt en flaska flytande smör, tjockheten från hell är på väg att ta över min kropp och så har jag fan inte kunnat göra number two på snart två (2) veckor. Ibs + graviditet är ingen bra kombo.

Men, imorgon går jag in i vecka åtta och det är dags för första besöket på mvc, det skall bli sååå spännande! :) Som jag har längtat till imorgon, hoppas man kan få göra ett gravtest till där, så mina inbillningstankar kan försvinna för gott haha!





KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0