V 24+5 | Version 1.1

2012-04-05 | Klockan 13:43:37 | Kategori: Vecka 25 - Havandeskapsförgiftning | Besökare online nu:
Jaja, jag har haft en kass natt. Har börjat få någon form av magkatarr eller något, och det svider och har sig som fasen. Vet inte om jag kanske ätit några för många alvedon mot foglossningen den senaste tiden, fast jag har ändå inte tagit mer än vad man ska. Eller så är det all frukten jag käkat de senaste dagarna. Orka.
Willa vaknade upp mitt i min sömnlöshet och gav mig kill på ryggen. Det är sånt man förtjänar när man inte kan sova.

Men strunt i det, jag överlever. Och nätshoppar bort mitt onda. Det funkar bra. Livet blir lite roligare med ett par nya yogamjukisbrallor från Sobea (http://www.sobea.se), som jag faktiskt tittade på redan som ogravid eftersom de ser så mysiga ut. 
De är verkligen snordyra, men med en rabattkod så fick jag dem 40% billigare. Och det gör ju en del :)

Nu skall jag ta Pytte och Doran med mig ner i sängen och försöka få någon timmas sömn eller så. Jag behöver det. Tröttande att nätshoppa ;)
 



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0