V 12+0 | Lite nervös

2012-01-05 | Klockan 22:24:22 | Kategori: Vecka 13 | Besökare online nu:
Dag fyra med vila. Jag är hemma från jobbet och tar det väääldigt lugnt. Ligger mest i soffan och spelar tevespel. Känner mig lite orolig och nervös men försöker att inte tänka på det så mycket.
Försöker att inte googla eller hänga på familjeliv för mycket eftersom jag märker att det påverkar mig negativt, och att jag lätt målar världen i svart istället för vitt.
Jag har inte blött något mer sedan vi var på gynakuten, men jag har en lite molande värk i livmodern och lite efterdyningar av blödningen, men inget att oroa sig för tror jag.
Hänger en del med min mamma dessa dagarna, det känns skönt. Hon är kvinna, har fött några ungar och vet vad det handlar om. På något sätt så kändes det som om något förenat oss ännu mer sedan jag blev med Pytte.
---
Det jag funderar på mest är hur jag skall göra med mitt nytecknade gymkort som jag skrev avtal på förra veckan. Det känns inte ok att gymma nu, och jag tror banne mig inte att det kommer att kännas ok någongång under graviditeten efter vad som hände i måndags.
Ångerrätt gäller inte på varor eller tjänster som man köpt över disk, men jag hoppas att friskis är såpass schyssta och måna om sitt rykte att de går med på att bryta avtalet ändå.
Tänkte gå dit på söndag och höra med dem. Förhoppningsvis är de snälla.
---
Men ändå, jag har en liten bebis inne i min mage, och Wille lade örat emot förut för att kolla om han kunde höra litet hjärta ticka, och jag tror banne mig att han inbillningshörde Pyttes hjärta i fem sekunder. Och det vet väl vi alla, att inbillningshörning är bättre än ingen hörning alls?*pffft!
---
Så, hur har vi det med namn då? Det är klart att vi pratar om det, men inte överdrivet mycket än så länge, det är lååång tid kvar.

Men, det finns några som snurrar i huvudet:
- Stella
- Judit
- Saga
- Lilly
- Minna
- Ian
- Iggy
- Viggo
- Bror
- Lemmy
- Elvis
- Jack
Jag tror att jag för tillfället är rätt så insnöad på Stella och Ian, även om det inte är någon mening med det, eller någon tanke bakom det - så känns det som att det finns lite rockstjärnestatus bakom alla namnen, jag gillart :)



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0