V 15+0 | Vecka 16

2012-01-24 | Klockan 09:38:19 | Kategori: Vecka 16 | Besökare online nu:
Ey det känns som jag svalt en...gris eller så. Igår var jag konstant "mätt", typ svullen inombords, precis under revbenen, ovanför naveln och sen under naveln (det är väl iofs Pytte som hänger i de regionerna). Och så har jag fått liksom tre ovanförvarandraliggande magar. Ser mycket suspekt ut faktiskt. Pyttes pappa skrattade åt mina magar igår :/

Hittade en rolig grej, en pryl där man kan kolla hur organen i kroppen flyttar sig i takt med att bebisen växer. Sjukt, blir nästan lite jädd häj...
Kolla in den här: http://www.umm.edu/pregnancy/000088.htm

Och jag skall vara ärlig. Mina kläder börjar bli för små. Fick sätta gummiband i gylfen igår, det löser problemet för ett tag i alla fall. Alla tröjor och skjortor är för små över töttarna, har en jeansskjorta som jag lyckades knäppa en (1) knapp på mig idag. Ser ut som om den skall sprängas. Herregud, hur skall detta gå? Jag är i vecka sexton, det är många veckor kvar...

Annars mår jag bättre, känner mig gladare, sover lite bättre och är nog lite mer harmonisk. Visst, i fredags hade jag en "jag-gråter-hela-kvällen"-kväll, men när den var över mådde jag bättre. Jag tror att mitt gråtande ger mig utlopp för en så massa saker. Precis som för Doris, när hon får sina spel på kvällen, och sen blir hon helt lugn liksom. Energiutlopp typ.

Dock har jag fått bihåleinflammation och har ont i tänderna, i alla hålrum i fejjan och är så tät och snuvig att jag har lite svårt att somna, men jag är van vid det så det är ganska lugnt :)

Nu skall jag strax åka och fixa mina naglar, något jag sett fram emot. Känner att jag sunkt till mig lite, det skall det bli ändring på! :)



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0