V 21+3 | 53.6%

2012-03-13 | Klockan 17:10:17 | Kategori: Vecka 20 | Besökare online nu:

Det är 130 dagar kvar till beräknad förlossning den 20 juli. Det var 150 dagar sedan jag hade lingonveckan senast, bara att slippa den är ju helt gudomligt! :)

Känner ett maniskt behov efter färgen turkos, det har nog inte med graviditeten att göra - utan snarare med våren och solen. Pytte sparkade och levde om som en tok inne på Indiska förut, speciellt när jag kollade på en turkos kudde i indisk stil, så det borde betyda nåt. Skall presentera turkosidéen för Wille. Ogillar han den så kan jag alltid hävda att vi är två mot en nu för tiden ;)

Pytte har verkligen levt om idag, imorse snackar vi om en spark/box varannan minut i flera timmar, rätt mysigt - å än så länge känns de ju mest som små puttar inifrån typ :)



Malle o lilla R

Det är så spännande! Jag läser och känner igen mig och suckar och kommer ihåg. Vilken underlig värld du har hamnat i. Underlig underbar konstig gravidvärld. Wehooo. Vad blir bebisen då? En kräfta?



2012-03-14, 22:00:10



KOMMENTARER

-> NAMN
-> E-MAIL

-> DIN HEMSIDA/BLOGG

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?



RSS 2.0